lördag 25 februari 2012

Kungsängslilja

Hej!
En ledig helg blev en jobbarhelg.
Men när man väl kommer hem får man ta ledigt.

En fin kungsängslilja får pryda bordet några dagar.
Jag gillar verkligen denna rutiga blomma.

En tidning blev det också när jag handlade till helgen.
omslaget var så fint....

....den var riktigt trevlig inuti också
och så en vit hyacint ville med hem.
Om jag inte somnar framför TV:n ikväll,så har jag tidningen och blommorna
och allt annat att titta på.

Önskar er alla en fortsatt trevlig helg!
Margareta




6 kommentarer:

EM sa...

Visst är det mysigt med ett nyinköpt magasin, att ta sig lite tid att först bläddra igenom lite snabbt, sen läsa och njuta mer ingående. Det var mycket fint i den tidningen. Prenumererar, så jag har haft den några dagar nu, och den är läst från pärm till pärm.
Ha en bra fortsättning på din jobbhelg
kram elsamarianne

Cajsas Rum - Trottinglady sa...

Hej lördag! Va festligt, just den tidningen köpte jag i em också i affären.....Verkade mysig och så var den också. Gillade det matta papperet bl a.
Carin i norr med all snööööö!

Vikeskärs hem och ting sa...

Vilken härlig blogg :)
Hoppas du får njuta av dina lediga timmar och solen.
Annika

Fågel Blå sa...

Åhh så vacker den är!!!!
Underbara bilder!
Ha en fin Söndag
Kramar Kathrine

Unknown sa...

Så det kan bli...skönt att du har landat därhemma nu i alla fall...

Kungsängsliljan ser så fin ut!
Trooor att vi har en likadan Madonna i våra livsrum också...min står i en stor gammal glaskupa...

Omslaget är väldigt viktigt på dessa magasin, tycker jag. Och, att det finns massor av vackra bilder inuti förstås...! Någon gång ibland, så kan jag bli lite besviken när omslaget liksom lovar något som inte löper som en röd tråd till sista bladet.

Hihi, säg det inte till nån Margareta, men jag dukar på en stor silverbricka till mina kattor *fnissar gott*

Sov så gott, och tack för att Du tittade in hos mej ikväll...

KRAMEN OM ~~~
från Eva

lisashus sa...

Visst är de underbara - kungsängsliljorna! Osannolika!

Hoppas att kvällen blev som du önskade!
Kram
Lisa