tisdag 28 februari 2012

Hej!
Idag var det näst intill vår när jag kom hem från jobbet.
+ 10 grader.
Härligt!

I förra veckan när jag var inne i en mysig affär,
så fanns det muggar som det stod Margareta på,tyckte jag iallafall.

Smart som jag är när det gäller sådant,
så intalade jag mig själv att vi behövde varsin härhemma.
Jag fick dom fint inslagna också i tre paket.

Så fanns det också muggar med en växt .
Ja,det skulle vara fint på hyllan......
Så blev det.
Är man muggoman så är man.

Ha det bra allihop!
Margareta






6 kommentarer:

Unknown sa...

Det gjorde du rätt i att ta med hem de var ju kanon snygga. Kul med muggar. ha en goe kväll kram Beijan

Marie sa...

De där muggarna är så fina, tycker du gjorde helt rätt som lät dem följa med dig hem!!!

Kramar Marie

Vardag och flärd sa...

Green gate är så fint, ska köpa äggkoppar till mina flickor i present!
Du har det soligt och fint!
Kram Eva

Vikeskärs hem och ting sa...

Ljuvliga muggar :)
Kram Annika

Fågel Blå sa...

Underbart fina var dessa muggar!
Ha en fin dag
Kramar Kathrine

Maria Nyckelpiga sa...

Riktigt fina!
Här har du en muggoman till.... :)


kram Maria