lördag 18 februari 2012

Hej!
Några bilder från mig så här på lördagseftermiddagen.

Jag delar med mig av en enda ranunkel till er alla.
Den står i den finaste keramikkanna av Lena Ihrman..

Här är skåpet på kontoret.
Små söta flickor på ett kort.

Igår sken solen in i verandan,så är det inte idag.

En bukett med vita ljus kan bli vackert,särskilt i solsken.

Signe ligger i sin soffa.
Hon hälsar alla!!!
Det blåste och regnade när vi var ute och gick för en stund sen.
Då är det särskilt gott att komma in i stugvärmen.

Ha det så bra!
Kram Margareta





6 kommentarer:

Jennifer @ Town and Country Living sa...

So pretty! Cute dog up there on the white couch!

Anna Stenberg sa...

Oj vad fint du har det!!! Lätt att fastna bland ALLA FINA BILDER! Trevlig helg! Anna

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Kan tänka mig att det är skönt och sitta på verandan när solstrålarna värmer, igår var det helt ljuvligt väder. Idag gör jag som Signe, kurar på soffan. Jättefin ranunkel och kanna.
Ha en mysig lördag
Kramar
AnnaMaria

lisashus sa...

Ja, vilka kontraster det är i vädret - minst sagt! Igår säkert +5, sol och takdropp - inatt -14 och idag regnar det! Hm...!

Tur att du har så ljust och mysigt inne och Signe verkar ju också trivas! Jättehärliga bilder!

Här snorar jag vidare medan regnet slår på rutorna - här ska eldas brasa!
Ha en härlig lördagskväll!
Kram
Lisa

Unknown sa...

Fina bilder gillar din lampa i fönstret mysig. fast mest gillar jag signe hon är så mysig o trivs ganska bra där hon ligger. Ha en underbar o mysig lördag kram Beijan

EM sa...

En lördagskvällshälsning till dig o Signe från killarna o mej.
Kram elsamarianne