tisdag 30 september 2014

LUSTFYLLT del 2

Hej!
Denna sista septemberdag har varit så vacker.
Vi har plockat massor med morötter....

Men nu visar jag lite mer från Lustfyllt från i söndags

..så enkelt och fint..


..torkad hortensia över frisen..






..gamla fågelburar...jag ångrar så att jag inte köpte ..
..en kunde jag ju behövt...


..konsoller och fina gamla dörrar....



..den vackra vyn på baksidan..mot Vättern..






...på den murade spisen..


...en söt flicka som jobbade på Lustfyllt..
Jag blir glad när jag ser bilden, eftersom jag är med på ett hörn också...
jag har målat korgen för flera år sedan och de används fortfarande som bärhjälpmedel.

..och så en bild på en toa..
..lika fint där också...

Det var den utflykten...
...kan tänka mig ett återbesök snart..

Då tågar vi strax in i oktober...
Ha det så bra!
Margareta

2 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej!
Åhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vilka underbara bilder från detta fina ställe, har aldrig vart där, men måste bestämt åka dit!
Vilket Place!
Härlig höstvecka till dej,
Kram Kathrine

lisashus sa...

Så kul att få se flera bilder från Lustfyllt!
Vilken dag ni måste ha haft!
Såååå mycket vackert överallt!

Ja, vilka underbara dagar vi har!
Här har grejats på torpet också - en ren njutning när hösten är såhär!
kram
Lisa