torsdag 19 juni 2014

Täcke och kuddar.....

Hej!
Nu har vi fått lite efterlängtat regn.....här har varit riktigt torrt.
Kanske kommer det mer regn i midsommar....

Igår var jag i butiken Tina och Översten igen.
Sist jag var där ,fanns en representant från Jeanne Darc Living på besök.
Hon visade den nya kalkfärgen bl.a.
Så hade hon också ett quiltat täcke med sig....
Jag hade sett detta innan på nätet, och det var som jag befarade,så fiiint att jag ville ha ett i min ägo.
Jag beställde täcke och två kuddar...

Nu ligger det i soffan.....
tänkte jag skulle ha det i järnsängen sedan....

ljust grått, med lite mönster

butiksbild..

...både gammalt och nytt...


..här har dom det mysigt de små...

Visst är det trevligt med dessa små butiker!

Önskar Er alla en skön midsommarhelg!
Margareta


7 kommentarer:

vadmalen sa...

Trevlig midsommar på dej! Snyggt täcke.

Unknown sa...

Vill bara hälsa på här i natten, och önska Dig och de dina, en fin midsommar.

Kramen Eva

Fågel Blå sa...

Åhhh så fint täcke, och vilken fin affär
Önskar dej en fin Midsommar
Kram Kathrine

Solstrimmor sa...

Underbart täcke och jättefin butik med mycket vill-ha-saker!

Glad och god midsommar till dig!

Kramar från Eva-Mari

Ewa sa...


EN UNDERBAR OCH TREVLIG MIDSOMMARHELG VILL JAG ÖNSKA DIG OCH DE DINA, ÄVEN OM SNART MIDSOMMARAFTON GÅR MOT SITT SLUT.
HAR SJÄLV ARBETAT DENNA DAG,JA SÅ ÄR DET JU I VÅRDEN.KRAM EWA NORRA_HULT

EM sa...

Men åh, vilket härligt täcke. Man kan nästa känna hur mjukt det är. Visst är det roligt att kunna köpa sig nåt man har funderat på länge?
Tack för info om växthuset och rosorna.
må så gott
kram elsamarianne

G:a Affären sa...

Vissa saker är det bara så med, det är meningen att man ska ha dem. Täcket och kudden är jättefina!
I butiken ser jag så mycket fint, inte minst alla gosiga nallar.
Önskar dig en fin fortsättning på midsommarhelgen!
Kramar
Cia