måndag 9 juli 2012

Stina

Hej!
Idag har Stina bott hos oss i tre veckor.
Tiden går alldeles för fort...
Hon är duktig nästan jämt....

-ska du fotografera nu igen,precis när jag stoppat in en sten i munnen...

-jag kan ju leka lite med kamerafodralet

-vad ska man hitta på härnäst?

-jo,gräva efter Fänestads-skatten..
en vacker dag hittar man den nog,för det är många gropar pågång.

Rosen blommar fint vid lagårdsväggen.
Jag tänkte att Stina skulle  ha en rosenkvist i munnen.Det skulle bli ett fint kort.

Inom en sekund var rosen i smådelar...

-leka med svansen...

-det gäller att vara smidig...

-gör man sig rund kan man rulla runt..

-den nya gräsmattan är mjuk...

...tittut

Ha det så gott!
Margareta


3 kommentarer:

Annes vita rum sa...

Vad säger man... ohh så söt...
ha det så gott med lilla vovven:)
kram/Anne

G:a Affären sa...

Hej Margareta!
Roligt att du hittade till min blogg och blivit följare och allt det kring utlottningen. På så vis fann jag dig och den gudomliga lilla Stina, vilka roliga bilder!
Jag återvänder gärna hit när jag har lite mer tid!
Ha det gott!
Cia

EM sa...

Sötis! Nu börjar det bli lite hund, ser jag. Inte bara bäbis. Hon ser så himla snäll ut, och glad.
Lilleman gräver nåt alldeles förskräckligt. Får han med sig ett ben ut, så åker det ner i marken direkt...
Husse blir så arg när han gräver hål där det inte ska vara, typ där stora elledningen ligger. Lilleman har dragit upp det där gula plastbandet som ska visa var det är nergrävt. Inte populärt. Men kul...
Ja de kära små raringarna
kram EM