torsdag 26 januari 2012

odd molly

Hej!
Förra fredagen var jag inne på ett konditori i Värnamo.
Där satt en ung tjej vid ett bord och fikade.
Hon satt med ryggen mot mig.
Koftan hon hade på sig var så ljuvlig.
Jag blev glad när jag såg den.
Jag kände henne inte,men jag var tvungen att tala om hur fin hon var.
Hon blev glad, och sa att det var Odd molly ,och att hon skulle ha den hela livet.
Sen googlade jag en kväll på Odd molly.
Man får så där en 5 miljoner träffar.
Kollade på första bästa nätbutik.
Och där,för halva priset,fanns koftan.
Om ni tror det eller ej ,så är den hemma hos mig nu.

Lite för lång kanske.....men det gör ingenting....

Ärmarna ska jag korta lite.
Fin sjalkrage.
Tjockt sidenband....

...och det fina hjärtat på ryggen..♥♥♥

Jordvärme och en sån kofta,så fryser man inte.

Ha det bra!
Margareta








6 kommentarer:

Anette sa...

Den ser verkligen ljuvlig ut din kofta. Odd molly är verkligen populärt, de har mycket som är fint.

Ha det gott!

EM sa...

Den var helt enkelt gjord för dig, den där fina koftan. Sån tur att du hittade den, annars hade den legat där och väntat förgäves....:-)
Nu är du klar för en fortsatt vinter, alltså.
kram elsamarianne

Unknown sa...

Hihi, dom är fina såna koftor, och tillsammans med jordvärmen, kan det ju inte bli bättre såhär i vintertiden ;*)

Kramen från Eva

Fågel Blå sa...

Åhhhh helt fantastisk,,, så fin!!!
Vilken tur du hade!!!
Ha en fin Helg!!!
Kramar Kathrine

vita drömmar och svarta tassar sa...

Ja den var helt underbar! och de gjorde ju inget att de var halva priset för dom tar bra betalt bara för märket........
så fin du kommaer att vara i den...

Ha en mysig helg!
kram wivi

vadmalen sa...

Det var inte dåligt. Jag älskar Odd Molly men ännu har jag inte införskaffat något.
Trevlig helg!
Ps Det lät väl lite konstigt att jag inte har något O M Men man kan ju faktiskt tycka om det ändå.