fredag 19 mars 2010

Fågelbo

Tack för alla trevliga kommentarer i tidigare inlägg.Min uppskattning är stor...
Vårtecken finns det som väl är lite nu.Ett idag var att jag tvättat bilen. det känns så skönt när det är gjort även att man vet att det inte är varaktigt.Sen har vi haft ett gäng starar på gårdsplanen.Jag såg också en plog med gäss på morgonen.Och så smälter ju snön så sakteliga undan.

Ett litet bo i en gammal skyffel.

Liten bur med vattenskål på sidan

Ett fågelbo med rostiga ägg på kökstrappan.

Dessa tittade upp under snön idag.

Här var en fågelbur på skänken i rummet där jag sitter vid datorn.Dock ingen fågel i buren.

En trevlig fredagkväll och en skön helg önskar jag Er alla!
Margareta


6 kommentarer:

Lisas torp sa...

Vilka härliga vårtecken du visar! Sånt behövs nu! Här på torpet har snön sjunkit undan lite, men det är extremt mycket snö ändå och helt overkligt!
Minsta lilla plätt utan snö är fylld av knoppar, så våren ligger verkligen på lur under snön!

Härligt inlägg av dej!
Ha en skön helg!
Kram
Lisa

Norregård sa...

Hej!!
Vårigt och mysigt hos dig!!
Du har redan hunnit pynta ute på trappen oxå!! Härligt!!

Kram Kram Malin

lottens vita och gröna sa...

guuu du kan då konsten att få till härlig vårstämning margareta, vilka härliga pippisar och ägget mohahaha!!!
må väl, varmkram lotten

Anonym sa...

Hej Margareta!
Tack för att du gav mig adressen till din blogg!
Så fin atmosfär du har runt omkring dig. Du har verkligen förmågan att få till det.
Nästa kort vill jag se med Signe på den VITA pläden.
Helghälsningar Karin

Marie sa...

Så fina härliga bilder, du har verkligen ett vackert hem Margareta!

Vad roligt att få se hyllan du köpte på våran loppis här i ett tidigare inlägg!!!!

Trevlig lördagskväll!
Kram Marie

Unknown sa...

more information best replica designer Visit Website replica louis vuitton bags pop over to these guys bags replica ysl