måndag 30 juni 2014

ZETAS

Hej!
De senaste dagarna har jag sett mycke.
Har varit i Stockholm...
Besökt många butiker ,noga utvalda,som Odd molly,Ewa i Walla,Aurea vita,Leilas,Gysinge,Garbo Interiors,Saluhall,Fabrique...........fikat och ätit gott förstås......
Varit på Ulriksdal och Zetas också.
Haft det bästa sällskap...som hittar överallt.Jag är tacksam för det.

Zetas trädgård förtrollar mig...
Här kommer lite bilder:






...så vackert...ett gammalt trätråg med timjan...









Blommor av alla slag,vackra krukor,vacker miljö
...ja där finns allt för den trädgårdsintresserade.

Jag handlade förstås en del växter och en ljuslykta.....
....någon bild kommer senare..

Det är skönt att vara hemma igen,men helgen har varit sååå lyckad!!!!

Ha det gott!
Margareta

3 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så roligt, och du har prickat in alla fina ställen. Zetas har jag aldrig varit till, tyvärr! Så vackra höga vaser på bordet.
Kramar/AM

EM sa...

Å vad mysigt med en resa till huvudstaden. Det där lät som en verkligt bra tur. Många fina ställen att besöka. Zetas och Ulriksdals, ja det är ställen som man vill se. Vilka fina blommor och krukor de har. Jag kan tänka mig att du kom hem med både saker och inspiration. Borta bra men... eller hur?
kram EM

Anonym sa...

Underbara bilder. Ska också åka dit i sommar. Det hör liksom till på semestern. Kram. Ann Sofie.