söndag 13 oktober 2013

OMMÖBLERING

Hej!
Lite ommöblering blev det i veckan som gått.
Det går ganska bra att flytta möbler, från ett rum till ett annat ,om det är på samma plan.
Mattor och grytlappar.....sen får man köra försiktigt.

Denna gamla skänken fick flytta ut från kontoret,
till "finrummet".

Den passade riktigt bra vid den lilla väggen.
Lilla Stina blev riktigt trött efter flyttningen.

Tidigare hade vi en soffa där.

Soffan fick flytta in till kontoret,där skänken tidigare stod.

Ombyte förnöjer.
Längst fram i hörnan står skrivbordet,där jag sitter när jag bloggar.
Skulle jag bli jättetrött kan jag bara lägga mig på soffan ......hur bra som helst.

Snart ny vecka igen....
Ha det så bra!
Margareta



6 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Åhh så fint ni har det och så söt lilla Stina är,
Önskarmar Kathrine

LantlivsAnette sa...

Sååå fint !! Kraaam Anette

lisashus sa...

Den skänken är verkligen jättefin och gör sej säkert på de flesta ställen! Så fint det blev!
Ha en fin start på veckan!
Kramar
LIsa

Solstrimmor sa...

Älskar verkligen din skänk! Fint att den fått hedersplatsen:)

Kramar från Eva-Mari

blockethuset sa...

Vilken underbar skänk! Mysig liten blogghörna du har!
Ha en fin vecka.
Kram
C

bananef sa...

replica bags review replica bags louis vuitton replica bags dubai