fredag 5 juli 2013

liesåtter

Hej!
Kan  ni tänka er att jag varit i Stockholm några dagar...
Det är en annan puls där,kan man säga.
Urstockholmare har tagit hand om mig på bästa sätt,så jag har haft det så bra.
Rosendals trädgård,Zetas,stadsvandring med shopping,
fika och mat ofta och gott,och mycke mer....
Lite bilder kommer..

Härhemma hade jag lieslåtter igår---kontrast till storstadsliv.
Vildblomsteröarna i trädgården började vissna.
Så fram med lien

Lien är gammal och inkörd.
Fick vispa till den lite ibland bara.

G, går iväg med gräset.
Har sina följeslagare med. Sven och Sigge.

Sigge vilar...

Maidens Blush har börjat att blomma vid planket.
Härliga semestertid.

Ha det så bra!
Margareta




1 kommentar:

blockethuset sa...

Visst är det kul att besöka storstan ibland...men skönt att komma hem till lilla landet igen!..dessutom vet jag inte vad jag tycker om 08..oj oj..kanske bäst att vara tyst
Kram
C