söndag 26 maj 2013

Tack!

Hej!
Jag vill tacka för alla gratulationer!!
Här på bloggen,mail,sms,telefonsamtal,besök,kort,brev...
Tack,tack!!

Kusinkalas lördag kväll..

..rosor,liljekonvalj,förgätmigej..

..små buketter i fina koppar...

...som dekoration på servetterna ..
...en liten bukett med granskott,blåbärsris och liljekonvalj..

..buffe bjöd vi på..
..och sen var det kaffe och tårta..

Jag blev uppvaktad med ett stort fint fikonträd.
..Det blev jag så klart jätteglad för...ska visa en annan dag.

Ha en fin dag!!
Margareta




5 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Wow så fint du dukat upp,helt underbart! Ser ut som det blev en underbar dag för dej!
Så vill Jag tacka dej för din fina blogg. och all inspiration jag får att kika in här,
Bamsekramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Grattis Margareta. Så fint kalas, buffén ser så god ut och jättefint dukat.
Stor kram
AnnaMaria

lisashus sa...

Vilket härligt kalas du hade och vilket vackert dukat bord! Ett fikonträd - vilken lycka!
Ha en fin majsöndag!
Kramar
Lisa

LantlivsAnette sa...

GRATTIS i efterskott från mig...så fint du hade dukat...
Kraaam Anette

Anonym sa...

Grattis i efterskott
Du ser ut att alltid ha det så mysigt när du gör något för andra och även för dig själv Finfina bilder du tar
Tack för att jag får kika in ibland o vara nyfiken
Anita