onsdag 17 april 2013

vårkuddar och....

Hej!
 Jag hade tänkt sy ett par nya kuddar till soffan.
Men så kom ett blad med posten....
och i en affär en liten bit bort fanns dessa kuddar.
Dom passade precis tyckte jag och så fick det bli.
Dom är i kraftigt tyg med fin baksida och innerkudde ingick...så smidigt(99:-)

När jag står i affären,så slår det mig ,
att muggar i samma mönster vore fint.
...och en liten handduk..

...en sötnos tittar på det nya...
..det var fint,tycker hon...

..och när muggarna inte används,
så passar dom bra in på hyllan.
Jag tror dom känner sig hemma där.
(Tänk att vi fick plats med några muggar till)

Vårhälsning
Margareta



6 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Härliga kuddar Margareta,
och så fina muggar!
Stina ser ut att gilla också!
Krama Stina från mej!!!!
Ha en fin dag
Kramar Kathrine

EM sa...

Så fint! Vilka härliga rosor!
Kopparna ser ut att vara såna som är goda att dricka ur. Jag är väldigt kräsen med sånt....
Hoppas du har bättre väder än vi, för här är förskräckligt...
kram EM

lisashus sa...

Så fint rosenmönster du har hittat både på kuddar och muggar1
Riktigt vårfint blev det ju!

Så fint med olika muggar! Jag är lite av en samlare där....märker jag!:)
Kram
Lisa

lisashus sa...

GRATTIS! Du har vunnit ett par kort av mina nya sländor!
Mejla din adress!
Kram
Lisa

Katarina sa...

Var handlade du ?

Margareta sa...

Hej igen!
Kuddarna och muggarna handlade jag i Gislaved på nille.Det fanns ljus,skålar,tallriksunderlägg mm. också i samma serie.

Hälsn.Margareta