söndag 9 september 2012

Hej!
Då har jag jobbat helgen...
Idag på morgonen var det kallt och dimma.
Det var så fin soluppgång,men det fanns ingen tid att fotografera,
men jag tänkte iallafall.
För en vecka sedan tog jag en bild på solnedgången:

Steg ut på baksidan av vårat hus....
himlen var så vacker i olika färger...
molnen var som ett hav...

Här något helt annat.
Det har varit ett fönster här (på toa)
det sattes igen när vi renoverade,för det blev en innervägg där.

ett spegelfönster passade in..
mina mammelucker hänger på tork
en strumpa,som snickarna hittade i väggen,hänger på tvättbrädan.
Tvättbrädan står i ett fack,som är en skiva med hylla,till en kommod.
Andra delen av kommoden tjänstgör som skåp på lilltoa.

I denna hörnan kan man sitta och ta ett fotbad.
Tidigare var här ett torkskåp och en varmvattenberedare.
Ett fint skåp finns också i detta rum,det får jag visa en annan dag.

Ha det bra!
Margareta





5 kommentarer:

Anneli sa...

Så vackert, både himlen och toan!

Bra med en stol i badrummet, (själv sitter jag på toastolen när fötterna ska fotbadas) tack för tipset!
( Givetvis badar jag fötterna i en balja, inte toastolen, nä nu blev det riktigt konstigt.......hi......hi....

Kram Anneli

EM sa...

Det fattas bara en säng, så kan man sova över på din fina toa. Bra tänkt med stol, det ska jag komma ihåg. Vi får ganska gott om plats i vårt nya badrum. Det vi har nu får knappt plats en fingerborg...hihi.
kram EM

Unknown sa...

Himlatäcket kan vara såå ljuvligfint, så som i din bild...det känns alltid som en gåva, tycker jag, att man får se någonting så fint...

Fantastiskt mysigt där på toan. Korgstolen där man kan sitta och ta sej ett fotbad, ser väldigt inbjudande ut :-)

Kramen från Eva

Fågel Blå sa...

Åhhh så vackert, och din toa är underbar,,,så mysigt!
ha en fin vecka
Kramar Kathrine

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vackert med solnedgången över växthuset. Och så söt liten strumpa som fanns i väggen, sätter ju igång fantasin.
Kramar
AnnaMaria