torsdag 30 juni 2011

Mera golv

Hej!
Då var det torsdag kväll och denna dagen har också gått så fort.
Snickarna har lagt golv...
Jag har som brukligt målat lister och klippt en del gräs....
..och så har jag fikat x flera...

Boman och Håkan i full gång.

När dom gick hem idag var golvet lagt i gamla och nya vardagssrummet.
Golvlisterna tillsågade och provas.


Det blir så ljust och fint.

Från fönsterna sett.

Snart en ny dag med nya lister och foder och....
Visst är det roligt när det börjar bli lite färdigt på något ställe.

Önskar er alla en god natt och bra morgondag!
Margareta




2 kommentarer:

Skogslyckan sa...

Hej goa Margareta! Jag tänker också ofta på när ni satt hemma i köket! Det är så spännande att följa ditt bygge och nu hade jag en del att titta igenom. Det händer grejer må jag säga. Vi fortsätter handla till vår kommande glasveranda, nu jagar vi en norsk gammal rund kamin.
Jag räknade ihop efter vi byggt skogslyckan att jag målat över 1000 meter lister. Vi valde ju att ha förhöjda väggfält, bröstpaneler och jag vet inte allt vad...ler.
Njut helgen goaste du!
Kram Pia

Lisas torp sa...

Ja, nu börjar man verkligen se hur rummet blir! Oj, så fint det blir!
Kram
Lisa