söndag 4 juli 2021

Sommar

Hej!

Lite växlande väder.Men fortfarande väldigt varmt vissa dagar.

Regnet som kommit har gjort gott.

Regn är något helt annat,för växtligheten, än när man går där med kanna....

Jag vill gärna att det ska regna mer. 

Första buketten luktärtor för året.


Tomaterna börjar växa till sig i växthuset.
Värme har ju inte saknats.


Även kantarellerna har vågat sig fram.


Maiden Blush vid planket.


Honungsrosen vid en armeringsbåge,är som finast nu.


Solnedgång genom rosenbåge.


Solnedgång med digitalis.


För några dagar sedan,när pionerna blommade vid solens nedgång.





Ha det bra !
Margareta






2 kommentarer:

lisashus sa...

Jag håller med dej, regn är mycket bättre än att vattna med kanna! Väntar på regn här som jag hoppas kommer framöver. Det blir ju lätt så torrt i denna värme!
Du visar helt ljuvliga bilder från din trädgård och vilka underbara rosor du har, jag kan bara tänka mej doften!
Så gott med vita smultron på mackan! Det måste jag prova.

Kram
Lisa

waldorfzaleski sa...

Buy a sunscreen with zinc oxide and titanium dioxide
All of our new titanium pot and improved sunscreen products babylisspro nano titanium hair dryer are designed to rocket league titanium white provide users with all the necessary nutrients and benefits fallout 76 black titanium of a treatment. galaxy watch 3 titanium We also make use of