söndag 28 september 2014

Lustfyllt i Habo

Hej!
Idag blev det en septemberutflykt.
Målet var min favorit...Lustfyllt.
Vi fikade av den himmelskt goda buffén....tyvärr inga bilder av den...
...bröd och goda röror,ost,marmelader,charketurier,bullar,kakor,tårtor,paj...ja allt!!!
Här kommer lite bilder från miljön....



..framsidan av lokalen..


...det tyder på att någon varit här länge...


..precis när man kommer in..


..en del kan man köpa..


Johan Ihrman bakom disken...
...där kunde man bl.a köpa med sig hem :marmelader,äppelsaft,kakor,granola ....
och det gjorde vi lite


..bara en av alla väggar..


..en dekorerad ljuskrona..


...en mätt syster...

Jag visar lite fler bilder en annan dag..
nu får jag smälta allt...

Ha det så bra!
Margareta

5 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Det verkar vara ett härligt ställe det där! Allt vad man behöver finns ju. Önskar jag bodde närmare...

Ha en fin ny oskriven måndag.
Kramar från Eva-Mari

LantlivsAnette sa...

Åhhh du har varit där igen, tack för att du visar, jag har så långt dit så det blir nog aldrig av att man åker dit, får njuta av dina bilder istället. Kraaam Anette

Anneli sa...

Måste försöka ta mig dit någongång.
Det ser jättemysigt ut på dina foton, med en mängd fina saker.

Önskar dig en fin vecka,
kram Anneli

lisashus sa...

Åh, så kul att få se bilder därifrån igen! Så otroligt fint det är och så inspirerande det måste vara och gott med fika, med så mycket olika goda saker!
Jag MÅSTE bara ta mej dit någon gång!
Kram
Lisa

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Vilket ställe, syns på dina bilder att det finns så mycket fint.
Kramar/AM