tisdag 5 augusti 2014

Så fina koppar....

Hej!
Koppar och muggar är något speciellt...
Dom tilltalar mig...ibland kan jag bara inte motstå...
Nätbutiker gör ju att man har möjlighet att se mycke fint
och dessutom kunna köpa där och få hem det nästan till dörren.

Ja,nu blev det alltså nya koppar från
Handgjorda av keramiker Monika Johansson.
Kopparna kom väl emballerade och även en fin present var medskickad....
...det var som bästa julafton

Ett litet kafferep fick vi lov att ha i eftermiddag för att inviga kopparna.
Goda att dricka ur och kaffet smakade kardemumma.
Så blev det lite fest en helt vanlig tisdag.

En skön dag har det varit med regn och svalka.

Margareta

5 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Härligt !! Jättefina koppar. Kraaam Anette

EM sa...

Så jättefina koppar!
Det ser ut att bli gott kaffe i dessa. Det är olika på koppar. Jag fick tag på en stor, som jag tyckte var så fin,men gott? nej gott kaffe blev det inte i den. Det kallnade dessutom för fort. Så visst får man favoriter- Och näthandla är praktiskt och trevligt. Jag har mina favoritställen. Nyss hittade jag en trevlig garnbutik på nätet som nog inte ligger så långt från dig, Eks lilla bod. Jag har verkligen kommit in i ett handarbets"stim", ponchon är klar, en kofta är snart klar, bara ärmarna kvar, och nu ska jag snart beställa till ännu en...
kram EM

Rost och rädisor sa...

Nu hamnade jag visst mitt i värsta kaffekalaset! Snygga koppar och de ser goda ut att dricka ur.
Ha det så fint
Anette

vitadrömmarobusigabarn sa...

Hej fina du!
Ser jättefint ut med kopparna
i ditt fina hem!
Varmaste kramar Tina!

Anonym sa...

Fina tekoppar.kram Jane