torsdag 5 december 2013

Som en tavla....

Hej!
När jag var ute på resa häromdagen så blev det ett inköp till.
Jag hade sett ett skåp/hylla tidigare, i fina butiken Vita Ranunkler.
Så Marie hade ställt undan detta till mig.

Det är en träram,med ett gammalt fönster som front.
Hyllor inuti.

Så här såg det ut en dag,idag är det  något förändrat.
Ett tacksamt skåp att ha lite omtyckta saker i.

Tänk, att jag visste inte innan att det fattades.....
Vi,härhemma tycker iallafall att det blev bra såhär.

Ute blåser det.....
hoppas att lagårdstak och skog klarar sig...

Vi ses snart igen....
Margareta


2 kommentarer:

lisashus sa...

Vilket jättefint litet skåp! Ett sånt har jag också haft i tankarna, men ännu inte hittat!

Hoppas ni slipper värsta stormen nu!
Här verkar vi vara förskonade, men man vet ju aldrig...!

Ha en fin fredag!
Kram
Lisa

Fågel Blå sa...

Underbart litet skåp och visst passade det där på väggen,
Önskar dej en fin advent!
Kramar Kathrine