fredag 14 juni 2013

STINA...

Hej!
Idag har det varit växlande väder.
Regn  och blåst...och ibland lite sol.
Stina passade på att skoja lite med mig ...

Hon provade en stickad duk/sjal 
som jag fann på Erikshjälpen för nån vecka sen.

Hon såg nästan lite rolig ut....

..men det var skönt att ha något på huvudet,tyckte hon.

Hon låg kvar på pallen även när jag rest mig från soffan.
Hon står med bakbenen på golvet och sen ligger hon på fotpallen.

På soffbordet en rododendronblomma och
favoritmagazinet.

Ha det så bra och trevlig helg!
Margareta


4 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Söta Stina! Men jag tror nog hon hellre är barhuvad;)
Tack för att du gav mig råd om mitt gamla olivträd. Nu får det stå på balkongen och i höst ska det få lite kallare än tidigare. Banne mig om jag inte ska få det att blomma!!

Ha det gott.
Kram Eva-Mari

lisashus sa...

Stina är söt i allt hon har på sej! Allt klär ju en skönhet! :) Kanske allra sötast naturell!

Ha en härlig helg!
Kram
Lisa

Unknown sa...

Hihi, söt-Stina då ;)

Kramen,Eva

Fågel Blå sa...

Go Stina är ju för söööööööööööööt!
Kramar Kathrine