fredag 21 juni 2013

Midsommarafton

Hej!
Vid solnedgången ,igårkväll,
hade jag Stina och kameran med mig i trädgården.


..växthuset..

..blomstertrappan..

..gammal stege...

...vid bordet på uteplatsen....

..petunia...fin färg...

...gul gammal ros,som blommar här för första gången.
Den har jag fått av min f.d chef.
Den bästa chefen genom tiderna, dessutom.(Linnea).

..vit pion..

...ljust rosa pion...

...vid planket en storblommig rosa pion...

...prästkragar i sparade öar...

Önskar Er alla en trevlig helg!
Margareta


7 kommentarer:

Solstrimmor sa...

Tack för att jag fick följa med på promenaden i din ljuva trädgård!

En glad och god midsommar önskar jag både dig och Stina.
Kram Eva-Mari

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Det var en fin rundtur, den gula rosen blev jag förtjust i också.
Önskar dig en fin glad midsommar
Stor kram
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Så otroligt vackert ni har det!
Önskar dej en glad Midsommar
Kramar Kathrine

lisashus sa...

Så underbart det är nu i trädgården! Jag ser att du sparat ut prästkragarna och att dina doftpioner också har börjat slå ut! Det är verkligen ljuvligt!
Önskar dej en fin och skön midsommar!
Kram
Lisa

Marie sa...

Så fina bilder Margareta!

Önskar dig en härlig Midsommarhelg!

Kram Marie

Maira sa...

Tack för de vackra bilderna!
Idag firar vi midsommar Suisse också
Om du ser ännu gillar:
Ytterligare tre veckor och vi kommer till Sverige ..... i en nära Simlångsdalen .... Vi ser skrämmande

Hälsningar från Suisse
kram
Maira

Anonym sa...

Så vackert ni har det!
Önskar er en fin midsommar!
Kram Karin o Nisse