lördag 16 februari 2013

Blå ros


Hej!
Ledig helg och trött....
Jag har iallafall varit trafikvakt en stund på fm.
Bäste Anders sågade ner ett par stora tallar som stod farligt nära stora vägen.
Fällningen gick som tänkt.
Anders är snabb,så vi fick snabbt undan det som kom på vägen.
Inga trafikanter fick stå och vänta.

När jag var på Erikshjälpen senast .....
då fanns dessa koppar och kanna.

Tekoppar.
Gefle ...Blå Ros

Tekanna.
Visst är det fint.....
Jag kunde inte motstå...

Önskar Er alla en trevlig helg!
Margareta




6 kommentarer:

Lövbacka sa...

En del saker är oemotståndliga - jättefina! Kram

Fågel Blå sa...

Åhhhhhhhhhhhhhhhh så fina saker!
Önskar dej en fin Söndag
Kramar Kathrine

EM sa...

Oh, Gefle Blå Ros,,,, fanns i mitt barndomshem och det blev många koppar vattenchoklad i dem...
kram elsamarianne

Anonym sa...

Den kannan hade jag heller inte kunnat motstå. Älskar gammalt vackert porslin.Fin schal i förra inlägget.Passar dej perfekt.Ha det bra. Ann-Sofie.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jättefin servis, blå-vitt porslin är så vackert. Och att det var rosor var extra fint.
Kramar
AnnaMaria

yanmaneee sa...

nike x off white
nike kd 11
yeezy boost 350
ferragamo belt
russell westbrook shoes
kd 11
supreme clothing
bape hoodie
adidas ultra
valentino shoes