söndag 22 april 2012

Hej!
Hoppas ni har det bra denna förvårsöndag!
Här är det lugnt och skönt.
Jag hörde något mullra nyss..kanske är det åska.
Igår åskade det.

Det fina rosenmotivet har hängts upp.


Det var lita kalt på en fläck i nya rummet.
En gammal fin dörr fick komma in.
Vill man kan man pryda dörren,här var det kortet först ut.

När vi var i Öhr förra helgen,så stannade vi till i Östregård på hemvägen.
Där fanns hur mycke folk och saker som helst.
Jag köpte en korg(ej billig) som jag tyckte skulle passa så bra hemma.
Och det gjorde den.

Sist men inte minst så har min vän startat en blogg.
Titta in där!(klicka på namnet)

Ha det bra!
Margareta

8 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fint med dörren och korgen du köpte är underbart fin, ibland får det lov och kosta.
Ha en mysig söndag
Kramar
AnnaMaria

hagagården sa...

Underbart fint litet kort!!!
Kram o ha en fin kväll.
Ninni

Fågel Blå sa...

Så fint med dörren och korgen me like!
Njut veckan
Kramar Kathrine

Unknown sa...

Åskar det redan...hua! Tycker inte alls om att kryssa mellan blixtar och dunder, och nu bjuder ju livet på sånt också ;*)

Åhhh, så vacker dörr & rosenmotiv!
Sådär ljuvt...skirt...romantiskt...så att man tar ett djupt andetag och bara viskar...åhhh, sååå vackert...~~~

Då ska jag kika in i Dn väns blogg också :-)

Kramen från Eva

Unknown sa...

Åskar det redan...hua! Tycker inte alls om att kryssa mellan blixtar och dunder, och nu bjuder ju livet på sånt också ;*)

Åhhh, så vacker dörr & rosenmotiv!
Sådär ljuvt...skirt...romantiskt...så att man tar ett djupt andetag och bara viskar...åhhh, sååå vackert...~~~

Då ska jag kika in i Din väns blogg också :-)

Kramen från Eva


P.S Något konstigt med min dator, så bokstäver försvinner, och inte kan man radera den första kommentaren heller, så nu blev det visst dubbel uppsättning här *fnissar gott* D.S

lisashus sa...

Så fint med dörren och korgen var superläcker!
Tack för tipset på bloggen! Där ska jag titta in!
Kram
Lisa

Unknown sa...

Å ♥ så roligt Margareta! :-)

Jag håller på med vovvebad härhemma, och Frida har fått sitt idag.
Ibland så badar jag alla på en och samma dag, men den här gången delar jag upp det.

Nu ska vi ut och tassvandra lite här snart genom grådiset, men efter det så ska jag kika in på hemsidan...hihi, så spännande det blir!

KRAMEN från Eva

Unknown sa...

Hihi...åhh så söta dom är, inte kunde jag vänta med att kika där inte *fnissar gott*

Kramen igen från Eva