lördag 19 november 2011

Hej!
Det har varit ett grått töcken som omslutit oss idag.
Inte ljusnat på hela dagen.Men det är ju november.
Skönt att det är så varmt,tycker jag.
Min jobbarhelg pågår och då blir det inte varken tid eller ork över till så mycke annat.
Men järnsängen bäddades igår ,så nu kan man vila där.

Sängen köpte jag hos Marie, med Butik Vita ranunkler ,i somras.
Sängöverkastet har jag vävt en gång.

Jag tycker det blev så fint.....
En liten hörna som är färdig....kanske..

Chiffonjèn har också fått flytta in till finrummet igen.
Den är tung som bly.Men gammal och vacker.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Margareta




5 kommentarer:

Unknown sa...

Å, en sån vackerspets Du har på överkastet ~~~

Sov gott, eller vila skönt ♥

KRAM

EM sa...

Vilken härlig bädd!
Och så fint med spottarna i taket.
Hoppas du får vilat lite ialla fall mellan arbete och inredning.
kram elsamarianne

Märta sa...

Har nu suttit och läst och tittat på alla inlägg som jag har missat. Vad underbart fint ni får det när allt nu är färdigt!
Härlig säng och snyggt överkast med den fina spetsen!
Ha nu en fortsatt bra söndag, trots det grå som vi just nu har!
Kram! Märta

Fågel Blå sa...

Åhhh Margareta så vackert du gjort!
Underbart överkast!
Ha en fin söndag
Kramar Kathrine

lisashus sa...

Åh, så fin järnsängen är!

Ser att du håller på lite som jag här och inreder i nya utrymmen!

Riktigt grått här också, men regn, men så skönt att det är varmt - vill inte ha vinter!
Ha en skön söndag!
Kram
Lisa